Apr 17, 2011

Terima Kasih Rakan.. Fokus saya sekarang..

Assalammualaikum..

Cerita pada kali ini sangat menarik.. Pada semesta ini, terdapat dua projek yang telah saya siapkan bersama rakan-rakan BCG. 


1. "Computer Graphic mini project".

2. "Mobile Application Development mini project".

Pertama sekali saya ingin mengucapkan terima kasih kepada rakan-rakan yang bersama-sama dengan saya untuk menyiapkan kedua-dua projek ini.

Anda boleh melihat video kedua-dua projek diatas di laman Facebook saya..

Seperti yang anda lihat, kedua-dua projek diatas merupakan pencapaian saya pada semester ini. Sebenarnya, "Computer Graphic" dan "Mobile" merupakan minat saya pada awal kemasukan saya di Universiti Malaysia Pahang. Fokus saya sekarang ialah "Graphic in Mobile Device" dimana saya perlu menguasai topic "Computer Graphic" dan "Mobile Application".

Berikut merupakan perisian yang saya guna untuk projek ini:

Blander : 3D software
Eclipse: Java IDE

Xcode: IDE for openGL