Nov 19, 2010

Bermula cuti semester..

Asslammualaikum...

Akhirnya bermulalah cuti semester yang ditunggu-tunggu. Walaupun saya sendiri tidak pasti apa yang patut saya lakukan cuti kali ini, tetapi saya berharap cuti kali ini lebih bermakna dari cuti yang sebelumnya. Semester 3 berjaya saya lalui dengan mudah, kini saya bersedia untuk melangkan ke semester 4.

Banyak kisah suka dan duka saya lalui semester ini. Pelbagai pengalaman baru saya telah lalui dan saya bersyukur kerana diberi pengalaman sebegini banyak. Pertamanya banyak pertandingan multimedia yang saya sertai semester ini. Tidak seperti semester sebelumnya, pertandingan semester ini nampak lebih menarik dan mencabar. Tahniah saya ucapkan kepada sahabat saya Shafwan dan Nazar kerana berjaya memenangi "ASEAN-Korea multimedia competition 2010" melalui video mereka "Wakeup". Saya sebagai salah seorang ahli kumpulan mereka berasa sangat bersyukur dan berbangga, moga pemergian kalian ke korea akan disertai dengan pelbagai pengalaman manis.

"Wakeup" link:

Banyak juga perkara dan pengalaman baru yang akan saya cuba ceburi pada cuti ini mungkin juga semester depan. Saya juga berharap untuk berjaya dalam pertandingan yang saya sertai. Saya juga berharap saya berjaya menghasilkan "aplication" pada semester hadapan. 

Sekian Terima Kasih.